Вимоги до державних реєстраторів нерухомості і бізнесу останнім часом підвищено: 

  • вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення) за спеціальністю правознавство, сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації; 
  • стаж роботи не менше 1 року. 

Мін’юст наказом від 04.11.2019 № 3388/5 встановив спеціальні вимоги

  • стаж роботи у сфері права не менше 3-х років або на посаді державного реєстратора; 
  • виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року. 

Зважаючи на вимогу надання доступу до реєстрів після успішного проходження тестування, набуття повноважень державним реєстратором може бути тривалим у часі.

Для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували такі функції, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації, є вимога успішного проходження спеціальної перевірки їх діяльності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. При цьому, за законом, у разі переходу державного реєстратора районної державної адміністрації на рівнозначну посаду в ОМС, спеціальна перевірка не здійснюється.

Можливе також поєднання в одній посаді (особі) функцій державної реєстрації і нерухомості, і бізнесу, і навіть видачі відомостей з ДЗК.

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.