Своєчасність формування команди ЦНАП

  • Поширена проблема, особливо під час створення нового ЦНАП, – зволікання з формуванням штату. Дуже принципово, щоб був завчасно призначений керівник ЦНАП, який може організувати роботу ЦНАП з моменту  прийняття рішення про його утворення та бути лідером у команді.
  • До початку роботи ЦНАП універсальним адміністраторам потрібно опанувати навички з організації надання різних груп послуг, пройти тренінги, зокрема комунікаційні. Робота з широким спектром послуг потребує кількамісячного вивчення законодавства, стажування у суб’єктів надання послуг для отримання практичних навичок, отримання доступу до реєстрів. Ця підготовка має йти паралельно з підготовкою приміщення для ЦНАП.

Етапи формування команди ЦНАП

  1. Відбір найкращих представників від суб’єктів надання адміністративних послуг 

2. Ротаційне стажування майбутніх адміністраторів в підрозділах, що надають послуги

3. Навчально-тренінгові заходи, зокрема і комунікаційно-психологічні

4. Надання адміністративних послуг в «тестовому режимі» перед відкриттям ЦНАП із залученням представників суб’єктів надання адміністративних послуг

5. Наставництво для новоприйнятих працівників

6. Заходи для формування командного духу та культури

Як «створити» універсального адміністратора?

  1. Стажування в ЦНАП та/або у суб’єктів надання адміністративних послуг
  2. Робота консультантом на рецепції
  3. Поетапне освоєння окремих груп послуг
  4. Перехід до універсалізму через процедуру наставництва від досвідчених колег

Щасливий персонал для надання якісних послуг

  • Комфортні умови праці, рівень заробітної плати, перспектива росту, причетність до змін – для різних людей вага кожного з цих видів мотивацій може бути різною. Керівництву громади та керівнику ЦНАП важливо правильно їх застосовувати. 
  • Керівництву варто розуміти: постійна робота з людьми у фронт-офісі ЦНАП є складною, часто пов’язаною зі стресами, а за умови неправильної організації роботи та відсутності мотивацій є причиною швидкого вигорання працівників та зниження якості роботи ЦНАП тощо. 

Тільки щасливий персонал може стало надавати якісні послуги!

Щоб розпочати проходження онлайн-курсу, будь ласка зареєструйтеся aбо увійдіть в особистий кабінет.